Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα τα μέλη του συλλόγου για τον αγώνα της υπογειοποίησης του τρένου θα προσπαθήσουν να έχουν μία συνάντηση με τον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη, για να διευθετήσουν από κοινού το πώς θα κινηθούν από εδώ και στο εξής.
Αυτό που θα επιδιώξουν είναι να έχουν μία συνάντηση στις αρχές Σεπτέμβρη με τον υπουργό Κώστα Καραμανλή για να τον δουν από κοντά και να του διερμηνεύσουν ότι η υπόγεια χάραξη της γραμμής του σύγχρονου τρένου πρέπει να ξεκινήσει από το Ρίο.
Και όχι από το ύψος της Κανελλοπούλου, όπως αναφέρει η πρόταση που κατέθεσε ο υπουργός στην διάρκεια του αναπτυξιακού συνεδρίου στην Πάτρα.
Σύμφωνα με τους κατοίκους των βόρειων συνοικιών της Πάτρας οι εξελίξεις που ήρθαν στο όλο θέμα, αλλά και αυτές στο ζήτημα του αγωγού για το φυσικό αέριο έδειξαν ένα πράγμα.
Αν δεν διεκδικήσεις δεν κερδίζεις. Η πρόταση του κ. Καραμανλή για υπόγεια χάραξη από την Κανελλοπούλου είναι μία μικρή νίκη γα αυτούς και για την πόλη, αν σκεφτεί κανείς ότι πριν από μερικούς μήνες ο ίδιος υπουργός ήταν κάθετος, τονίζοντας ότι το τρένο θα έρθει στην Πάτρα με σχεδόν πλήρη υπέργεια γραμμή.
Το ίδιο συμπέρασμα βγαίνει και από το ζήτημα του φυσικού αερίου. Η δημοτική αρχή – βρίσκεται πάντα στο πλευρό των κατοίκων για τον αγώνα τους για το σύγχρονο τρένο – ζητούσε φυσικό αέριο μόνο με αγωγό και όχι με LNG.
Αρκετοί την είχαν κατηγορήσει ότι δεν θέλει το φυσικό αέριο. Ήρθε όμως η πρόταση για φυσικό αγωγό και πλέον όλα δείχνουν ότι δικαιώνεται η δημοτική αρχή και για τον αγώνα αυτόν.
«Αν αγωνιστείς δεν κερδίζεις» τονίζει ο πρόεδρος του εκπολιτιστικού συλλόγου Καστελόκαμπου, Γιάννης Κανελλόπουλος. «Εμείς αγωνιζόμαστε και είμαστε αποφασισμένοι για να κερδίσουμε γιατί ξέρουμε ότι έχουμε το δίκιο με το μέρος μας. Η υπόγεια χάραξη του τρένου πρέπει να ξεκινήσει από το Ρίο και έτσι θα γίνει».